Jak kupować?

Czy mogę zobaczyć na żywo wózki widłowe dostępne w ofercie PRO-LIFT?
Niektóre z wózków widłowych mamy dostępne na naszym placu. Osoby zainteresowane zakupem zachęcamy do ich oglądania. Z przyjemnością odpowiemy też na wszelkie pytania dotyczące sprzętu.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie złożone w sklepie online?
Zamówienia na wózki widłowe i części zamiennie prosimy opłacać przelewem bankowym na numer konta: 84 1750 0012 0000 0000 3211 7813 (BNP Paribas).
W jaki sposób dostarczane są zakupione wózki widłowe?
Zakupione wózki widłowe dostarczamy pod wskazany adres kurierem – koszt przesyłki paletowej ustalamy indywidualnie.
Czy mogę odebrać zakupiony wózek widłowy osobiście?
Umożliwiamy odbiór zakupionego sprzętu z siedziby naszej firmy przy ul. Szyby Rycerskie 22K w Bytomiu.
Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
W związku z dynamicznym rozwojem firmy stale zwiększamy stany magazynowe wózków nowych i używanych dostępnych od ręki. Czas realizacji zamówienia ustalamy indywidualnie z klientem.
Jaką gwarancją objęte są wózki widłowe i części zamienne?
Nowe wózki widłowe standardowo objęte są gwarancją do 36 miesięcy z możliwością przedłużenia do 60 miesięcy. Na używane wózki widłowe udzielamy gwarancji od 1 do 12 miesięcy w zależności od rocznika wózka oraz sposobu jego przygotowania przez naszych techników do sprzedaży. Części regenerowane fabrycznie objęte są gwarancją od 6 do 12 miesięcy – tak jak części nowe.
Zapoznaj się z Regulaminem sklepu PRO-LIFT.